Naar mijn service
Klacht indienen zonder account
Klacht indienen
U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven.
Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.
Inloggen en klacht indienen
Klacht indienen zonder account
Klacht indienen via uw HET GOEDE LEVEN account
Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
Klacht indienen zonder account
Bezorgklachten kunnen uiterlijk 5 dagen na geen ontvangst worden doorgegeven. Is het langer dan 5 dagen geleden dat u het magazine oorspronkelijk moest ontvangen dan kunt u een mail sturen naar contact@hetgoedeleven.nl dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Hartelijke groet,
Team Het Goede Leven
Hartelijke groet,
Team Het Goede Leven
Registreren
Heeft u nog geen Het Goede Leven-account?
Registreer u nu om gebruik te maken van onze services.
Direct contact
Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:

088 800 2037
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur