Naar mijn service

Klacht indienen

U vindt hier twee mogelijkheden om een bezorgklacht door te geven. Het kan via uw account en u heeft de mogelijkheid om uw klacht zonder account door te geven.

Inloggen en klacht indienen

Klacht indienen zonder account
 

Klacht indienen via uw HET GOEDE LEVEN account

Log in om uw abonnement(en) in te zien en wijzigingen door te geven.
 

Klacht indienen zonder account

Bezorgklachten kunnen uiterlijk 5 dagen na geen ontvangst worden doorgegeven. Is het langer dan 5 dagen geleden dat u het magazine oorspronkelijk moest ontvangen dan kunt u een mail sturen naar contact@hetgoedeleven.nl dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.

Hartelijke groet,
Team Het Goede Leven

Stap 1 van 2: Gegevens opgeven

Registreren

Heeft u nog geen Het Goede Leven-account?

Registreer u nu om gebruik te maken van onze services.

Direct contact

Voor vragen kunt u terecht bij ons KlantenContactCentrum:
088 800 2037
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09.00 tot 17.00 uur